Friday, May 9, 2014

Povestire de unchiul prietenului meu!


Eram la colegiul de agronomie prin anul 1998 și eram primul la nebunii pe atunci părinții la adunare erau  chemați prin scrisoare, exclus să nu vină mama mea la adunarea de gradul I. Adunarea s-a desfășurat părinții cu copii lor + profesorii și diretorul, diriginta mea începe cu mine Beleniuc eram primul pe listă și a început a zice că nu învăț nimic umblu numai cu neuniile, nu mă atârn serios de școală am multe absențe, ma-m ciondănit cu câțiva (vă imaginați de față cu toți părinții pe mine primul ma sos în față, a întrebat dacă a venit mama la adunare și ma caracterizat) ehhh frumoasă caracteristică preferam în loc de caracteristică o bătaie bună de la dirigintă și să nu știe nimeni ce am făcut mai ales că era și mam, asta nu e tot mama ma luat sus în camera de cămin sus și cum venise de la țară cu torba de mâncare căpăcituri ce mai era în ea a dat cu ea de mine, și mia zis de ce diriginta a început cu mine primul pentru că sunt cel mai rău??? Încercam să-i explic că e în ordine alfabetică dar nu avea rost, că oricum nu mă înțelgea!

No comments:

Post a Comment