Tuesday, May 27, 2014

30 de lucruri despre mine!

am să încep cu
1. original
2. iubesc hip-hopul
3. cel mai mult îmi place Paraziții
4. îmi place genul lor, nu e doar rap dar e Psycho-Rap
5. când mă adresez cu Tu sau Tine scriu cu majusculă
6. sunt rasist, discriminez țiganii
7. nu fumez, dar am încercat prima și ultima dată la 6 ani
8. îmi plac păpușelele vii
9. nu sunt rău, sunt cel mai rău


10. fan Real-Madrid
11. îmi plac motoarele cu mulți căiuți sub capot
12. fan Mercedes
13. cred în Dumnezeu
14. privesc biserica ca pe o organizație de tip mafiot
15. am un blog http://noi-zambim.blogspot.com/
16. am vizionat un serial de comedie de o mie două sute și ceva serii
17. îmi plac motocicletele, la 16 ani am avut șansa să-mi iau un motoraș Honda cbr 600 f4, dar părinții au fost împotrivă să-mi iau așa aparat :(
18. am carnet
19. privesc mai mult partea plină a paharului
20. am un spirit de observație foarte mare, am participat ca jurat la concursuri în liceu, și eram singuru care a observat ceva defecte
21. de la prima întâlnire cu o fată observ toate părțile ei negative
22. sunt un idiot că caut fata perfectă, femeia perfectă trebuie întâlnită la fiecare colț, așa s-a gândit Dumnezeu și a creat pământul rotund
23. nu mă îndrăgostesc la prima vedere
24. pentru mine întotdeauna este loc de mai bine
25. mereu am în cap că nu există nimeni perfect, nimeni înafară de mine
26. îmi plac copii
27. am 3 prieteni buni dar am aproximativ 300 de cunoscuți/cunoscute
28. mă conduc după un proverb ”Bate fierul cât e cald”
29. consum foarte rar băuturi alcoolice
30. hai noroc să ne dea dracul ce ne dorim!     

Eu!

No comments:

Post a Comment