Sunday, May 18, 2014




Descrieri funny

Descrieri pentru ask.fm



dă-mi un follow pe ask: http://ask.fm/Vlad7myr 




Salutare aci am adăugat câteva descrieri de râs și de viață pentru profilurile voastre de socializare.
Puteți să modificați frazele după bunul vostru plac, mai ales dacă ești fată! 

  • Sa taci cand vorbesc eu! nu-mi place sa minti atata timp cat mint si eu, nu suport sa imi spui [pa] nu uita! asta e replica mea!
  • despre mine, romantic, cîteodată ironic, nebunatic, ciudat, haios, supăracios, serios, dulce sau amar sunt mereu EU original ;)
  • Și-un lucru e sigur Mi se cultiva dorința de-a reuși în viață de unu singur!
  • Deci, am 18 ani, îmi plac păpușelele, nu sunt ciudat! iubesc rap,hip-hop, hause, mai nou am 
intrat într-o trupă de maneliști..... cu mașina ! acum spune Tu ce nu știu eu despre mine!
  • În câte limbi pot vorbi?  Știu să vorbesc numai în română dar pot să desenez fluent în 35 de limbi!
  • Sunt neprietenos, fricos, si caraghios. Dacă-mă vedeti lesinat ridicațimă de pe jos 
  • Sunt ăla de care mă-ta ț-ia zis să te ferești!
  • Varsta mea presupune o cifra insignificanta in comparatie cu scara temporala a Universului.
  • Sunt Hetero/homo/ si asa mai departe Nu sunt homosexual, dar totusi sunt niste specimeni care doar sa-i privesti si anumite ganduri perverse te stapanesc..E o gluma.Cred. Sunt heterosexul. Asta e. Nu eu am decis ca sexul opus sa ma atraga ci genele mele. Dar intr-un fel fusesem eu intr-o viata anterioara inca neconceputa. Unde dracu' am intrat? In teoria memoriei genetice? o.O

  • Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar. :)
  • privesc gazele cum stau in bar si-n cafenele, picior peste picior, pline de fite, pline de ele.
  • Eu când învățam era alt fel fel sistemul de învățământ! 10  vacanță și o zi la școală, și ziua aia cădea duminica!
  • Fetelor din lumea întreagă eu vă dau un singur sfat, dacă mă vedeți pe stradă luați-mă cu voi în pat!
  • nu știu de ce nu ia plăcut soții, De 8 martie ia-m cumpărat ceva frumos soții (prietenii) mele un buchet mare de flori, și în mijloc era scris cu litere mari  ÎN VECI NU TE VOI UITA NICICÂND! 
  • ultima carete pe care am citito o carte  de la bibliotecă a fost un caiețel de matematică! serios ști ce am citit de mă dureau ochii. Pătrățel, pătrățică, pătrat, pătrată, pătrata mamă, pătratul tată!
  • Pe ce dată m-am născut? M
  •   Viata nu e curva doar infidela " ,"A iubi nu inseamnă a ne privi unul pe celălalt, ci a privi amandoi în aceeași direcție
 
  • Vreau sa te imbraci cu haine cat mai putine, mami Oricum la discoteca ai sa le-arunci dupa tine mami Sa transpir sa ma inspiri ce-o sa fac cu tine mami Cand o sa te imbeti si ai sa tragi de mine mami, mami!


  • Sunt realista/roscata/vreau tot sau nimic


  • Atentie la panarame, băi ! Că cele mai multe nu-s femei , râd de panarame că ies câte trei ! Și cele mai multe sunt băieții .


  • Lumea are dreptul sa critice , eu am dreptul sa nu-mi pese."


  • Imi cunosti numele, da nu si povestea. Daca ai de gand sa ma jignesti sau sa ma critici mars in mm acasa ! 


  • Prima mea fantezie a mea ca moldovean a fost să fac SEX, și  să știți am reușit!


  • Sunt politician am 22 de ani și în pe parcursul a 35 de ani de deputat nu am furat nimic, sunt cinstit!


  • 'Sunt departe de copilarie, Dar daca-ti bati joc te schimb ca pe o jucarie!'' Esti refrenul din viata mea! :3❤


  • Sunt curvă de 7 ani am 5 copii și sunt virgină!

  • Nu fi mârlan fă-ți un cont pe mârlannu.ro!

  •  Sunt la fel ca toți dar dintre toți sunt Unicul! Nu am absolut nimic împotriva cu fetele. Accept glumele dar nu întrece măsura. Ma plictisesc foarte repede, urăsc indiferența cu toate ca o aplic tuturor când am chef . Hai , fi pervers/ă!




  • Bună ! :* Loading Swag ... ███████████████████] 99% complete
  • Altceva ask me !! :3 Sunt genul ala care stie ca o sa fie ranit,si totusi pun suflet...
imi place sa fac multa,multa panarama cu prietenii si imi place foarte mult muzica,manele doar de panarama!! Nu dau intrebari pe ask cu anonim,doar daca uit sa-l scot!:))Mai multe ma intrebati voi!
  • Niciodata sa nu te indoiesti de frumusetea ta. Tine minte: cantarul e defect, lumea e invidioasa si oglinda este stramba! "
  • Nu râdeți de proști, fiindcă își vor închipui că au umor."
  •  peste 1.70 si restu' istorie : *Dacă agăți femei ușoare cu banii lui tac-tu,cinstit ar fi să le-o tragă el ! ;))
  • Traim pe o tabla de sah unde incep sa ramana numai nebuni.!!!
  • Băieţii iubesc fotbalul, fetele iubesc fotbalistii !
  •  NeBuNa si daca vrei mai multe informatii despre acest produs, violeaza butonul de "adreseaza o intrebare" . ceau
  • Orice ai crede, orice ai spune, Ce se vede e pe bune, De la haine pan’ la nume, Asta sunt si sunt pe bune :D
  •  69 e doar un număr! 
  • Nu întotdeauna trebuie să întoarcem pagina,uneori trebuie să o rupem !
  • daca ai ceva cu mine, suna-ma! Daca nu ai numarul meu de telefon inseamna ca nu ma cunosi destul ca sa poti sa spui ceva despre mine!:
  • Important sa crezi in tine! Parerea celor din jur se schimba zilnic."
  • Imi place sa fac ce imi trece prin cap fara regrete sau alte sentimente bine sau rau o fac in felul meu.
  • Da-mi o noapte dulce rau,si-ai sa mori de focul meu 
  • Nu am o inima larga sa iubesc o lume-intreaga, nu iubesc pe orisicine, te iubesc numai pe tine! <3
  • Inainte să mă judeci pe mine , asigură-te că tu ești perfect !:):**<3!
  • am 14 primaveri `si iubesc Muzica!♫♪♫
  • Într`o oarecare mãsurã e tare!B-)Sã crezi mãcar pentru o secundã cã ai lumea la picioare!:):x
  • Cand tu o sa spui "mi-e dor" eu o sa-ti zic: " Iti trece, si mie mia fost!".
  • Daca vrei sa consumi curent si ai de gand sa ma insulti , sa stii ca ma doare-n cot .
  • Degeaba esti amabil si politicos. Nimeni nu apreciaza! La fiecare pas, caractere de căc*t..
  • Tu vorbesti serios? Ai venit pe ask-ul meu? Vino atunci sa te pup!:**♥
  •  Iubesc sa rad si sa-i fac pe toti sa se simta bine.♥ ♥
  • Esti liber sa ai opinii,liber sa ignori ce zic toti cretinii,liber sa te zbati sa fii printre primii liber sa ai minte iute mai rau ca un Lamborghini esti liber sa lasi deoparte tot ce nu-ti convine si sa treci mai departe,sa vrei tot ce ti se cuvine din pacate,sa nu fii nevoit sa cumperi libertate!
  • Anii ce îmi stau în spate îmi spun ce sunt şi ce nu!!!
  • Am inteles in timp ca nu poti obliga pe nimeni sa te iubeasca.Nu poti obliga pe cineva sa nu te paraseasca atunci cand vrea sa o faca.Sa-ti acorde atentie daca nu simte.Fiindca nimeni nu e proprietatea nimanui,fiecare dintre noi avem libertatea de a alege,de a decide,de a actiona atunci cand vrem..
  •  Uită-te cine-a fost lângă tine şi cine a plecat, cine s-a întors după ce l-ai scuipat.
  • E viata ta. E povestea ta. Nu-i lasa pe altii sa o scrie !
  • Imi plac anonimii deci fiti in fortaa !! <3 Vreau sa scoateti rautatea din voooi !!!!
  • "O prietenie care s.a sfarsit, nici nu a existat defapt!"★

No comments:

Post a Comment