Tuesday, June 17, 2014

O întâmplare dea unei bune prietene!

ce se întâmplă când nu vrei să mergi la școală??


Eram sigura ca am o multime, insa nu imi aduc aminte nici una... De fapt, am gasit una, mie imi pare putin amuzanta... Deci, cind eram prin a 10, intr-o zi imi era lene sa merg la liceu, si ramasesem acasa, am facut chestia asta de mai multe ori, adica fara stres, eram calma ca stiam ca parintii sunt la seriviciu. Mi-am scos mai multe filme din net, si vizionam, cind pe la 11 suna in usa, upss e mama, nu stiam ce sa ii spun, chestia cu ma doare burta sitiam ca no sa mai mearga,
si mi-a venit ideia sa ii spun ca un baiat din clasa avea varicela, si se face carantin. Era parimise intr-o joie, dar miercuri nu fusesem la skoala, din alte motive, si mama stia. Ei bine, ma crezut, si imi spune: miine te duci, la care eu: nu cred, ca nu se poate asa 2 zile nu te dici, si vineri ca ultima zi din sapt sa te duci... Dar in anul acela se schimbase diriginta, seara suna telefonul si eu raspund era o doamna si vreia sa vb k mama, i-am transmis telefonul, adica ca de obicei... Si cind colo aud....... "Doamna Parascovia, da se poate ca A***** (adica numele meu) sa vina miine la liceu, s-a terminat carantina?" Eu credeam ca intru in pamint de rusine, la care diriginta i-a spus ca sigur ca se poate, si ca nici un fel de carantina nu-i...... :D

No comments:

Post a Comment