Tuesday, June 17, 2014

Cum să memorezi? Cum să-ți mărești IQ?

Cum să-ți mărești IQ? Cum să memorezi numele persoanelor? Mai jos ai răspunsurile.

cu toții spunem  că nu suntem genii nu avem cum, uităm de la mână până la gură, însă nu e adevărat.



Pentru a avea o memorie mai bună, un IQ mai mare trebuie să ținem minte a anumite date, să putem fi capabili intelectual, să știm amintiri, momente. Nu am să vă spun pe lung cum găsiți pe toate siteurile un morman de informați și te plictisești să citești. Pe scurt și cel mai importante.

uite și o poză cu mine am rezolvat teste pe net și mia dar 161 nu cred că e corect! Era un test gratis















Să vă spun ceva, care au bunici poate ați observat că bunicii noștri țin minte pe ce dată sau născut cei apropiați, prietenii, rude, oameni marcați. Și nu ca noi (voi) cu ajutorul facebooku-lui sau odnoklassniki-lui. 

hai să vă spun câțiva factori care vă vor ajuta 

Pentru a avea memoria în formă trebuie să ducem un mod de viață sănătos, nu fumat, nu alcool, nu droguri trebuie să și mai consumăm alimente care ne vor ajuta și nu în ultimul rând somnul noi toți tinerii avem problema aceasta lipsa de somn aduce probleme memoriei intelectualității noastre.


cum să memorezi numele fiecărei persoane? 
Am să încep cu Franklin Delano Roosevelt cel deal 32 președinte al SUA și a avut 4 mandate a scos SUA din marea criză economică.
ce avem de învățat de la el? Avea o memorie foarte bună ține minte numele tuturor chiar dacă ia văzut doar o singură dată. În mintea lui, în imaginația lui le punea o etichetă la fiecare pe frunte, e mai ușor  să pui etichetă și să-ți amintești decât să scrii numele unei persoane în memoria ta cu culoarea ta preferată.



cea mai bună metodă este așa îl numesc eu „Rodul Meu”
în fiecare zi spune Rodul Meu 
ce este Rodul Meu?  e ca o rugăciune înainte de culcare îți spui în gând tot ce ai făcut azi (în ziua aceia) te strădui să spui dialogurile, ai citit o carte sau câteva capitole un articol în ziar spune ce ai înțeles din acel text sau o frază un citat care ți se potrivește, mai ales dacă ești elev îți spui ce ai făcut la școală ce ai învățat, temele pentru acasă le repeți înainte de somn fără carte sau caiet doar ceia ce ai înțeles Tu ce ai reținut de acolo. Cred că ați înțeles, un sfat dacă te mai uiți la oră încearcă să-ți amintești la ce oră cu exactitate la ce oră te-ai uitat și ce au făcut până la ora aceia și după.
    Practic metoda aceasta din clasa 4 aveam 10 anișori, recunosc au fost zile în care nu am spus Rodul Meu fie că eram prea obosit sau nu am dormit de loc în ziua aceia.

sper să vă fie de folos. Cu voi a fost dutzu autorul blogului, cele bune!

No comments:

Post a Comment